Tuesday 23 February 2010

Bijoux

И такаа... най-накрая доиде момента да публикувам и тези снимки!
Бижута: Ръчна изработка от Милко Бояров
модел: Глория










Рядко се случва фотографията да ми доставя такова удоволствие! За това мога да съм благодарен на Милко и на прекрасната Глория, за това, че заедно направихме тези снимки! Някои кадри ме разочароваха, други напротив! Винаги има какво още да се желае, а ако след няколко месеца снимките още ми харесват, значи съм се справил добре... или не съм отбелязал никакво развитие? Ще видим... съдеики по последните събития, за напред, все хубави неща очаквам да се случат! Дай Боже всичко е ок и в най-скоро време успея да осъществя някои планувани идеи!
Ще се радвам на всякаква така нужна ми критика!
Благодаря за вниманието!

1 comment:

humanobserver said...

these are truly innovative images :)
http://exposemaximum.blogspot.com/

contact me at

e-mail: vesquto@gmail.com
skype: vesquto
ICQ: 338-392-316
GSM:0896 888 467; 0883 30 57 85;